2011-09-08

Tja!

Torsdag idag då... Har vart hemma nästan hela veckan för har först haft en
riktigt retig hosta sen har jag haft en jobbig förkylning.. Men nu börjar de gå över lite.

Har vart till akuten två gånger den här veckan.. första dan fick vi vänta 4-5 timmar
innan vi gav upp och åkte hem men så var vi in igår och då fick vi komma in fortare.


Nu funderar jag på hur jag ska göra i helgen skulle eventuellt träffa Robban på fredag
men jag tror jag ska stå över det eftersom jag har vart sjuk hela veckan men vill träffa han iaf:).. 
Sen är det kulturnatten på lördag men de är kanske inte heller så smart att gå på det men om jag
åker på det så får jag träffa några personer, Så det skulle vara trevligt
men jag vet inte om jag bara ska vara hemma och ta det lugnt och försöka bli frisk.

Ne nu ska jag fortsätta att plugga och skicka in saker till skolan så att jag inte ligger
efter så himla mycket..

Nu ska jag pysa! Tjaaarrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0