viiiilll!!

Vill ha 3 april nuu!!
För då får jag reda på om ja fått ett av jobben som jag har sökt och då dröjer de nog inte länge tills jag får reda på om jag fått på de andra ställena som jag har sökt på:)

Vill att tiden ska gå fortare för har inte tillräckligt med tålamod med att väänta, plus jag är sååå himla taggad men jag vet.. om ja inte får ett jobb som jag sökt nu så får jag väl jobba på det som jag jobba på förra året.. o vill inte det :O

Okej man tjänar ju pengar men vill inte tjäna så dåligt.. visst det är väl "lättjänade" pengar men de tar slut så jävla fooooooort.. och det suger verkligen..

Aja nog pratat om de där tråkiga jobbet.. men de va iaf inte så tråkigt eller jo när de inte kom några kunder men de va ju också så att man ville inte ha kunder för de kändes såå pinsaaamt när de kom några man kände o så gjorde man fel i kassan.. Yeeey xD

Men man fick iaf motion :D 2 mil per dag nästan varje dag i typ 8 veckor :)
Okeeej jag vet jag är väl ett träningfreeak men jag anser att det är bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0