morgonpigg??

Japp, klart som fan att man e morgonpigg om man kliver upp vid 5, halv 6 på morgonen och får reda på senare typ vid kvart över sex att ungen ska va hemma så man kunde ha legat kvar i sängen i ungefär en timme. aja rätt skönt ändå att man slapp åka med henne idag för e rätt trött och o bära med en tung idrottsväska va inte nåt som låg på topp idag inte.

Blev lite tveksam imorse när ja vakna om ja ska åka till gymmet efter skolan o åka hem efter att syrran o farsan har gymmat men då får man vänta tills kl 20 innan vi åker hem o de vet jag inte om jag vill, för o vara på gymmet i ungefär 3-4 timmar är nget jag vill göra när ja ska pluga lite tills imorgon så jag vet inte om ja ska gymma o sen åka hem vid 6 tiden eller nåt men annars blir de att jag pker hem och pluggar o sen pker me pappa o syrran dit vid 7 men aaaaah jag vet inte, för Frippe o jag skulle gymma idag och vi bestämde förra veckan att vi skulle gymma dirkt efter skolan för då är det inte så mycket folk där så då kan man köra sitt pass men nu blev jag heeeeelt jävla lost mitt huvud ....

Jag får nog ta med mg gymsakerna o bestämma sen hur jag gör för nu kommer jag då ingen vart med mitt tänkande..

hehe man kanske skulle ha gjort lite franska men nääe hon sa ifall omman fick tråkigt :) oookej ja har väl haft lite tråkigt men inte så tråkigt att jag tar upp franskaböckerna och börjar sitta med de... nooooooooowaaaaaaaay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0