Lite allmänt

Tänkte att jag skulle börja som alla fjortisbloggare o dem börjar alltid med Tjaaaaa bloggen jag har precis bla bla bla


haha näe skoja bara jag ska bara berätta lite allmänt vad som har hänt idag hur jävla skönt det har vart idag på sätt o vis.

Börjar med att man  kliver upp vid halv 6, 6 tiden för att göra klart franska läxan som jag inte orka göra klar igår, så de bevisade att jag har lite självdisciplin i alla fall och sen bar de av till skolan o dåå blev lite att fota sen lite franska.. hehe hoppade över lunchen för den såg verkligen inte ätbart ut!!.. så jag och Frida tog mackor till lunch och sprang sedan till datorerna för att öva lite på engelskan innan vi hade historia där vi håller på med WW2 och kalla kriget) sen kom den "efterlängtade" engelskan där vi skulle göra en PPP och vi gjorde de i smågrupper och då blev de att vi fick redovisa 7 ggr. lite jobbigt men annars så hade vi fått suttit och lyssnat på 7 grupper som redovisat för oss om vi hade gjort det inför hela klassen..

Aja sen när man ska byta buss så känner man hur lätt det blev på axeln och då kollar man bak då har väskjäveln gått sönder men aja nåt måste ju bara hända mig, så va glad att de va det och att det inte var nåt annat :)

Man blir lite trött på Gaddafi, varje morgon man startar datorn och går ut på internet så ser man antingen om de som händer/hänt i Japan eller om de i Libyen där man ser en där jävla Gaddafi som alla verkar vilja offra nåt åt.. Jag läste om en idiot som sa: Jag kan offra mitt sista barn..
Vem i helvete offrar sin egna unge??!! Jävla Psyko.. Offra dig själv.. näe förresten du vågar ju inte det för du är såå patetisk som offrar andras liv framför ditt eget..

Det jag ser på den här situationen som kommer hända snart troligen, det om att Sverige kommer skicka Jasplan med Nato till Libyen.. Det kommer nog inte bli så bra för oss i Sverige om de inte går bra för Sverige i Libyen eller så de som "dyrkar" Gaddafi kanske startar en grupp och går emot oss men de är kanske inte så troligt men i alla fall..


Jävlar nu blev det mycket text här :P Men här får ni en bilder som Frida tog på mig idag när vi hade fotografisk bild:)






Fina? Isf Tacka Frida för ett bra jobb ;) Jag tkr hon har gjort de bra:)

Haha diskuterade med syrran om att tjejer som är singlar inte kan ha killparfym för då blir de att tjejkompisarna blir typ : hm varför luktar du kille? Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad heter han!!!!!!! och då kom vi på ett svar, Men det är ju jag som luktar och tjejparfym va såååååååååååååååååååååååå 2010! ;D

Jag tänkte skriva om Plutten Vibbo som troligen kommer läsa de här :P
Han gillar och skicka vibar så smeknamnet på honom blev Vibbo ;) men har andra smeknamn också hehe men de är nog lite hemliga :P

Näe, nu vet jag inte längre vad jag ska skriva förutom att det snart är helg igen och jag kan ju säga att jag längtar lite tills fredag för då blir de nog Uppsala med syrran för o gå på bio och stan:)
Måstee bara till Classes för börjar själv nu bli ganska irriterad på min plastsak på datorn som jag vet att iaf en person vill dra bort när hon se de :P  Så nu har jag tänkt ut att en liten söt sak ska få sitta på min dator iställe:)  Musse Pigg :D antingen han eller så får jag hitta en annan men då ska de fan va en snygg sportbil :D
(för de flesta av er vet nog att jag har en svaghet för snygga sportbilar, som Ford Mustang!!!!)


Det va mina ord för idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0