Iväg imorrn

Ska iväg till Valbo imorrn och kanske shopa lite o gå inne på Ikea för att kolla på lite saker me syrran po sen blir de till Gävle för o kanske se på GIF - GIF sundsvall (träningsmatch) men får se om jag ens hittar dit o om de inte tar för lång tid i valbo :)

O åka till valbo på en söndag väcker dåliga minnen som jag försöker få bort.. men de e tur att jag inte brukar gå där.. är ju bara i köpis när jag är där med de jag känner :)

Lite om morgon dagen o jag kommer antagligen lägga upp nåt från imorgon men de e inte helt säkert för är grymt dålig på att lägga upp inlägg ibland.. För hade jag gjort en deal med en kompis som kollade min blogg varje dag o dealen var att ja skulle lägga in något varje dag :)

Men nu har jag inte den lusten längre för verkar som att den personen o jag inte snackar mer med varandra.. aja får väl försöka tänka att jag skriver till nån som verkligen gillar o läsa min blogg x) hehe som lär vara ganska få.. för jag är lite väl feg för att lägga ut min blogg på Facebook..
 

ska dra mig nu för nu blir de mat, potaisgratäng och kött kärlek de:)

läängtar till i sooooommar då man får käka grillat de e riktig kärlek de!!<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0