Håltimme..

Asså jaaa!! Håltimme e då skönt ibland men nu vill känner jag att de e inte alls skönt för jag orkar inte göra franska läxan som e till idag o jag vill ju bara åka hem fast har två lektioner till :O...

O min dag började lite dumt.. när jag precis gått förbi postlådorna så kommer jag på att jag skulle posta ett brev o då blev jag irriterad för var lite stressad plus jag var lite irriterad efter hur jag vaknade.. men iaf jag gick tillbaka och postade den sen gick jag tillbaka till hållplatsen.
Sen när jag ska byta buss så kliver jag på fel buss också eller inte fel buss men den tar längre tid att åka med den o då kommer man lite senare till första lektionen så då gick jag med väskan o hela skiten till salen o då e det ju klart att läraren är lite sen så jag hade ju hunnit till skåpet ..

O nu är vi tillbaka till den där tråååkiga jääävla skit håltimmen :O
O just nu har jag inga sociala personer på sms och klockan går oooootroligt jävla långsamt.. Man kanske borde göra lite franska ..hm.. Nääääe :P


Ne nu får jag väl spela lite spel på FB för att försöka fördriva tiden. Yeeeey


Men sen när jag kommer hem så ska jag försöka övertala syrran om at åka in till stan så att man kan går runt där o kolla på bio kanske :) de skulle va suuuuperskoooj :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0