Bara mars...

Jag vill inte ha mars längre ja vill ha april o sen ska de å sååå jävla fort fram till juni sen kan de gå huuuur långsamt som helst. Vill ha lov o jag vill ha sommar och ja vill ha ett jobb!!


Nu har jag suttit med franskan ett tag.. asså jag förstår inte varför jag ens fortsätter me franska :O valde de bara för meritpoängen men nu känns de lite idiotiskt att jag går för får meritpoängen nästa år.. Fyfaaan..

Aja näe nu ska jag sova sen upp vid 5 imorrn för att plugga lite till.. Yeeey!! för ärligt talat så orkar jag fan inte plugga mer idag.. o jag känner mig inte alls taggad till engelskan imorgon när man ska stå inför klassen o göra en ppp o de.. nääe Så jävla otaggad så de finns inte.. plus ja e inte glad för schemaändringen heller för gillade onsdagar för att de va korta o nu har vi engelska på sista så de blev långdag.. fast iof så har vi två kortdagar efter varann sen o så men iaf  de e ju drygt..

Yeey .. jag inser att jag går emot mig själv nu oxå.. Jag har ju skrivit innan om att en text utan smilis är en sur text för mig.. men de har e ingen sur text de är bara det att jag har börjat minimera med smilisar nu för vissa blir sur när man frågar om de e sura bara för att de inte skrev en smilis... aja whatever orkar inte fråga om de e så men när ja skriver o skickar smilis så e jag glad o om man inte skickar en smilis o fått en text sj utan smilis så besvarar jag utan smilis oxå.. (oftast)

Nu nu ska ja nog sova så jag kommer upp imorgon..
Kram på er! :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0