Längesen?

Nu var det längesen jag var här och skrev på bloggen men men ska väl berätta lite av vad som har hänt i mitt liv de här senaste veckorna.

Jag har skaffat mig en pöjk som inte bor så värst långt ifrån mig o älskar han väldigt mycket :) Jag har skaffat mig ett sommarjobb o jag har hjälpt en kompis med sommarjobb.

Jag har tänkt på en massa saker som jag har velat skriva här men det har kommit en massa annat som jag ska göra och då glömmer jag bort bloggen eller så är det saker som jag vill skriva ner så att jag får bort det ur huvudet för det är ibland saker som ja inte vill att de som jag känner ska läsa eller veta av.. men då håller jag det inom mig istället och det gör ju inte saken bättre.

kommer inte på nåt er o skriva just nu men fem minuter efter jag har stängt ner bloggen men aja då får jag väl komma på det då.

Nu ska man bara invänta morgondagen o se om den blir bra o sen ska jag snacka med pappa om hur jag får göra på lördag eftersom den här "familjefesten" inte blev som de hade tänkt sig men men..
Bllir kanske att man drar sig mot lövsta annars blir de att man drar till Ö-hus till puttefnasket ;) men då blir de att snacka med pappa om det men aja faan vad jag är upprepande nu..


Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0