Ett tag sen..

Ja nu har det vart ett tag sen jag uppdaterade den är bloggen o ja har mina anledningar.. jag har haft dö mkt i skolan den här senaste tiden och har verkligen inte haft ork att uppdatera.. men nu e jag här igen:)

Idag har jag inte gjort så mkt de fanns ågra planer vad ja skulle göra men sen blev de bortspolade o blev nya planer så har sprungit en runda o nu ska jag snart åka till Sthlm.

Vissa killar kan verkligen inte välja bra ord när de ska prata.. om man inte har något vettigt o snällt att säga när man precis börjat snacka så kan man ju hålla käften.. asså jag ska väl säga att de e inte bara killar som gör de, de finns ju tjejer som också gör det men orka med kommenatarer som man inte ens vill kommentera tillbaka..

Aja nu blir de att man lämnar den här jävla skiten och drar till Sthlm, orkar inte sitta kvar hemma när ingen är social med en o de e så jävla dötrist vid datorn.. Ska nog dra ut till stugan imorgon o ta det extremt jävla lugnt! :)

Ursäkta om ni nu tycker att ja är hemskt negativ nu men den här dagen har inte vart den bästa plus att ja såg fram emot morgondagen för då skulle jag få köra till gävle men sen så änndra pappa tiden till om 2 veckor o de va för att bilen behver fixas ännu mera..


Nås eventuellt på mobilen om de är något. Heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0