Existerar inte?!

Åsikter som man själv vill få ut men som inte kommer ut, de man vill säga kan man inte säga utan att någon blir sårad eller förbannad..

Varför existerar man då för? jo för att man ska lära sig att ta skit, bli av med de goda, få känna att allt kan gå åt helvete och att man måste ju bara prova på att kämpa sig upp till toppen som på en klättervägg..


Varför lämna ett liv som kan bli så jäävla bra, om man bar kämpar lite mera, pressa sig själv upp mot toppen och allt som är dåligt förtränger man och sträcker sig efter toppen för att visa att man är stark, att man kan klara de här. Då blir allt bättre. KÄMPA!!! om du kämpa och ger gärnet så får visar de resultat!!


Jag har ju blivit ganska så dålig på att lägga in inlägg och bilder så vafan nu får jag ta o lägga in lite bilder nu då :P


Baaaaara för att jag ÄLSKAAAAAAAAAAAAAAAR BILAR!!! :D <3
_______________________________________________________________________________________________

Jag gråter blod, över några ord.

Det smärtar i mitt bröst, hör ingen röst.
Ingen ska kunna hindra mig, stoppa mig.

Ingen ska kunna säga vad jag borde.

Ingen ska kunna ta det på sitt samvete.

Mitt liv, min död.

 Jag gråter blod, över några ord.
                                            
Skriven av Pärra

En vän som man inte hör så mycket ifrån längre :/ Mycket bra skrivet :D(Y)




_______________________________________________________________________________________________









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0