bra start:)

Började med samhällslektion o den va rätt soft :P har en ny vikarie han  skojig han:)
sen va de inte så  skojiga lektioner, men på svenska så började jag på en novell och ja blev klar med den typ precis innan lektionen var slut :P

Ska börja ringa samtal o de.. men de har jag sagt rätt mycket den här veckan men de har inte blivit av eftersom när jag ringde så var de som jag sökte inte där o då sa jag, jag får väl återkomma senare då:)

Så imorgon ska jag gå runt på rasten istället eller innan jag går till bussen :) fast får väl se om de blir av xD

Aja nu ska ja göra lite "onytta" och sen blire sängen för man ska ju upp tidigt imorrn.. suck -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0