ARG!!

Så jävla arg jag blir!!!!

Ska fan lyssna på mer på mina kusiner o min syrra!! HATAR DIG SOM IN I HELVETE!!! Näe jag är singel sen flera
månader tbx.. Men förhållandet på fb då? Näe jag är inte ute där så ofta, så de står bara... o BLA BLA BLA!!

Förstår varför dina vänner lämnar dig.. du e en sån jävla patetisk jävla BÖGJÄVEL!! blev glad när vi träffades o sen när du frågade nygligen igen om vi skulle träffas.. 

O sen när du är med i olika dejtingsidor.. Tycker fan synd om din jävla tjej.. Tänk om hon får reda på vilket jävla svin du är.. tyckte synd om dig vad som har hänt dig men de gör jag inte längre för du är som en lite jävla dammtuss som kan blåsa åt helvete.. 

Ja, ja vill träffa dig igen men inte som du tror... Om jag ser dig så finns de bara en sak jag vill göra.. Och det bästa är att jag kommer inte ångra mig.. Det kommer va så jävla kul så jag skulle kunna göra de flera gånger!!.. 

OTROGNA JÄVLA PATETISKA SKITSTÖVLAR SOM DIG FÖRTJÄNAR INTE EN TJEJ!!!.. Du är precis som en jävla turkjävel eller arab som ska ha flera jävla tjejer samtidigt!!.. 


Du är så jäääävla död så det finns inte!!! 



SÅ JÄVLA PATETISK DU ÄR!!!!! 

Kommentarer
Postat av: alexandra

BRA det linnea! gå på han bara! men det roligaste är att han inte ser inte det här... det finns mycket bättre killar! <3



Postat av: catherine

u go girl! såna killar förtjänar inte ens en tanke. du är värd sååå mcyket mer gumman :)

2011-02-24 @ 14:05:20
Postat av: CarolinePralin

Det är bra kära kusin! Du är för fantastisk för att hålla dig kvar vid svin som inte förtjänar mer än en kastrering! <3

2011-02-24 @ 23:01:35
URL: http://www.nattstad.se/carolinepralin
Postat av: Emme

Som jag sagt heeeela tiden, killar är skit. du hittar nån som är bättre snart ska du se :) <3

2011-02-25 @ 14:47:06
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0