-|-

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! ;D


Det finns vissa personer som kan göra en glad
De e bra att man har fina vänner som är snälla o bryr sig om en
jobbig stunder utan kompisar är som ett meningslöst liv..

Aja nog om tråkigheter :)
Igår kväll/natt så satt jag med en jobbig inlämningsuppgift som jag hade deadline på :/
Men de gick rätt bra tror jag :) blev inte så många sidor som de skulle bli men vafan han fick iaf in den i tid:)

Idag har de inte hänt så mkt jag har typ vaknat, käkat frulle, tränade lite, sen blev de att dra sig mot farmor som man fick två paket av, sen hem o börja läsa en bok o sen suttit vid datorn.. Är det så man börjar sitt lov på? tydligen.

Har funderat ganska starkt på att lägga in ett långt inlägg men har inte riktigt kommit på vad jag ska skriva om x)

Ska nog börja träna mer så att man håller igång mer och så att man gör nåt annat än o sitta vid datorn, och så att man kommer ut.. Tråkigt att ha helg nu för tiden eftersom man hittar aldrig på nåt o sen när man kan hitta på nåt så blir de nej inte nu i helgen o bla bla.. Fy tusaan asså.


Jag börjar bli ganska dålig på att lägga upp bilder men men det är nåt som jag måste ändra på!


 

Jaaa, såå tråkigt kan jag ha! :P

En bild som jag tog till fotografisk bild men valde en annan bild :)

Ja nu har jag fårr ihop ett rätt ok långt inlägg så  nu blir de att jag ska gör lite mer onytta o kolla på film o mysa ner i sängen o sen läsa den där dumma boken jag börja med idag.. Får se hur länge jag läser den här boken innan jag hoppar över till  nästa bok.. Yeey haaha alltid kul o se hur lågt man kommer :)

Jaja nu drar jag mig :D Kram på vissa av er ;)
Ta mig för den jag är inte för den du vill att jag ska vara.. I så fall får du leta vidare ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snygging!!

;D <3

2011-02-21 @ 18:30:40
URL: http://flickans94.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0