Måndag 4 april 2011

En älskad måndag!
Börjar med att man snoozar klockan o sen vid 6 så väcker syrran mig och frågar om jag kan åka och lämna Elsa men då blev de nej jag orkar inte och jag hinner inte, för om jag skulle kliva upp då så skulle jag bara haft en kvart på mig att fixa mig och de är inte så bra för då glömmer jag hälften och då går hela dagen åt helvete :/

men iaf sen när man började i skolan så blev det en start med fotografisk bild, där jag satt vid msn och fb för hade nga bilder att redigera eller har en men jag vet ju inte vad jag ska göra för att få den att bli bättre :S

Idrott efter det, gick rätt bra eller iaf bättre än förra veckan då jag gjorde illa mina knän o allt gick åt helvete...
På uppvärmningen så skrapar jag upp knät och de sveeeeed verkligen, sen blev det klättring där gick det bra för mig:) iaf på den första men på den andra så kom jag en bra bit upp men klarade de inte, då säger Uffe - Jag vet att du kommer klara det, kör en gång till! vila lite innan så ska du se at de kommer gå.  så jag testade några gånger till men gav upp efter ett antal försök och då säger han igen att nästa gång vi har klättring ska du klara det för jag vet att du kommer klara det och nu har du något att sträva efter! :)


Snäll han är den där Uffe :) hm aja får ta och öva lite så att jag även klarar mvg väggen men jag vet inte om jag kommer våga det eftersom jag är höjdrädd men har ju klarat av det mesta hittills så då lär de funka..

trodde att vi slutade efter lunch eftersom det var några som sa att min franskalärare skulle vara borta så tänkte åka vid 13 men när jag går till skåpet så möter jag henne och säger
jag - men ska inte du va i frankrike?!
hon- nej
jag- jo men de står att du ska det med hotell o resturang.. för de några som har åkt hem..
hon- ne men de e en annan lena ..
 mina tankar va just då.. Åååååååh neeej! jag som ville heeem! Craaape!

Haha ni som vill veta något kul som hände idag :P iaf vad jag tycker.
En kille från sthlm, han är hammarbyare..
Han skriver nån jävla ramsa
jag - Och bajen suger..
han - Passa dig!
jag - så rädd jag blir.
han - bonde, så äckligt..
jag -  och du som sa att du älskade mig.. så söt du e....
fast han drog innan han fick det.. haha så jävla feg man kan va..
Skriv ramsor om ett lag som jag inte bryr mig om elr skriv saker till mig som ramsor, haha shit fan va full ja var igår eller nåt sånt... då driver jag med dig tills du ger upp,för du är så jävla omogen om du gör så, skriv isf hej hur mår du osv om du vill ha kontakt med mig.. det är samma med personer som röker, inse att ni är inget annat än en dum person som vill verka cool tuff eller va fan som helst..

Killar som skriver Jag älskar dig! efter att man har snackat typ 2-4 veckor utan att ha träffats är såå desperata.. jag menar hallå säg så till en som bor närmre eller som kanske gillar dig på samma sättet tbx, jag göör inte de för jag vet att de betyder inget efter 2 veckor... Orden Jag älskar dig! betyder inget för mig längre alla har nött ut det så förbannat jävla mycket!!

Eller jo de betyder väl nåt men inte om en kille säger jag älskar dig! utan att ens ha träffat mig och lärt känna mig.. Om du skriver att du älskar mig utan att ha träffat mig så kommer jag bara driva med dig eller så säger jag rakt ut till dig att du kan inte älska nån som du inte har träffat, en som du inte ens känner osv.

Nog med detta tråkigheter! nu ska ja ta mig till nästa fas av tråkigheter! de vill säga lääxorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0