Lite allmänt om den här veckan

Ledig på måndan då åkte man hem från mormor :) Kom hem hjälpte till med veden så nu har man lite muskler :P plus lite bränna.

Tisdag så blev de skolan men de va rätt soft - blev en springtur när man kom hem o sen blev de o lata framför datorn som de e ungefär varje dag nu :)

Onsdag va rätt soft den med fick sitta kvar i skolan från 14.20 till 16 för sen fick jag nog av o va i skolan så jag gick till JP bilskola för att gå den där kursen:)  Kom in liiiite tidigt typ en halvtimme, va först.. sen när är allt hade startat så fick man sitta breve nåns farsa som blev lite irriterad på mig men de kommer ja till sen. första rasten va inge kul för coca colan som man fick smaka citron o jag hade ingen o snacka med.. sen efter sista rasten så blev de att jag sitter o kollar på min klocka o sen upp på väggklockan o sen fram på Görgen när han snacka o sen ner på min klocka o på väggklocka o fram på Görgen osv.. Till slut så satt han med händerna på huvudet o gjorde så att han inte såg mig x)  vad jag är snäll ibland :P

Torsdag så sluta man efter två lektioner de va skönt o å åkte man hem en sväng sen tbx till skolan för kvartsamtal som gick ganska bra :) 

Mot helgen så blir de att bada imorgon ute i havet (Ja jag är allmänt dum ibland ;)..) sen blir de Uppsala på lördag blev att man skulle träffa en där men de bev inte av pga att den skulle bort på nåt annat.. sen nu vet jag inte hur jag ska göra om jag ska kolla på forsränningen.. men vad ska man göra sen? har fått lite förslag som jag ska tänka på :)
Sen på söndag blir de att plugga steeeenhårt på skeppis  så att jag kommer ikapp Jenny som har haft en jäävla speed :P

Nu blir de lite french o sen plugga på lite historia så att man kan de där omo kalla kriget (som jag inte alls gillar....)


Krambiz :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0