12 april 2011

Yeey jag är i trotsååålder :P
nerå har bara lite allmänt tråkigt och det var att igår så var jag trött och ville veeerkligen inte läsa på historian så då sa jag att jag var i trotsålder..

Idag började dagen rätt okej förutom mobilen ringer när man har lektion och kan verkligen inte svara och så är det dolt nummer.. de ringe 5 ggr o sen blev de uppbehåll och 6 gg så svarade jag för då orkade jag inte med den där personen.. O då visar de sig att det var en sur kärring som sökte pappa... O hon tror att jag ska ge ut min pappas nr till en som låter så där jävla otrevlig... ehm neeej! nu har tant slagit i huvudet riktigt hårt.

nu har man haft lunch och ska egentligen ha svenska men Nina är inte här så då fick vi håltimme :) o sen har vi den där äääckliga engelskan som man alltid hoppas på är kul men som blir en besvikelse o när man tänker nu får vi en tråkig lektion (o oftast som man tänker så, så brukar de bli en bra lektion) så blir det en ännu tråkigare lektion..  o sen får man springa till bussen för att inte behöva vänta en timme extra!..

Ne nu ska man väl plugga på lite så att man kan ta de lugnt på lovet som är om 3 dagar:) o det som är sååå fett chill den här veckan de är att vi har bara en lektion på fredag och då åker jag hem  med 12.10 bussen!! :D Om jag inte väljer att hitta på något men de brukar oftast bli att man stannar hemma som e så trååkigt så man dör.. okej ja jag menar dödstråkigt!

Har märkt att jag inte skriver så mycket smilisar längre och det är för att folk säger att jag använder de för mycket.. Meeeeen jag älskar att använda smilisar :) o dessutom så ser jag en text utan smilis är en sur text för mig och nu när jag slutat använda smilisar så tror vissa (de som känner mig och vet de här) att jag är sur. Men nu vet alla att jag är inte sur (oftast) för att jag inte skriver smilisar:)

har vart ganska dålig med att läga upp bilder så de kommer komma en del inlägg från igår när jag va på skokloster som va rätt awesome och det var för att jag missade franskan :) men att pka buss i 3 timmar dit o sen hem.. det var ganska dryyyyyygt! men intressant o fint va de:)

Kraam kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0