Who knows?

Varför tro att saker ska funka när de bara går åt helvete?
Orkar inte längre försöka se att de du säger är sant eller se det som att det vore sött/guligt eller nåt annat..

De som kommer från din mun betyder inget för mig längre, har tappat respekten för dig och nu vet jag inte hur jag ska göra.. Kan ju inte ens snacka med dig..

Aja så här e väl livet.. eller? Nu blir de att man går vidare gör om samma misstag igen o igen..
Screeew this shit.. I'm moving on!!
Jag skiter väl i om jag stavar fel ibland..

Skiter i vad fan folk tycker jag är iaf mig själv..

Hitta ett citat förr - Det är bäst att vara sig själv men att känna sig är det sämsta!..

De är väl inte heelt rätt men men tyckte faktiskt den vaa lite bra iaf..

Nu blir det musik o en mass plugg


bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0