skrämd??



Det börjar med att man går upp vid sex för att göra sig klar o sedan göra klar Elsa för att gå till bussen. När vi är framme i Skärpan så börjar vi gå mot dagis o när vu typ är framme där så hör man nån som först hostar o sen säger "Hörrö!" o ja vänder mig om för att se om de e nån man känner men såg inte vem de var.. (har lite dålig syn..) så ja stannar för att se om ja ser men sen blev ja rädd o sa till Elsa "kom nu unge så går vi fortare.." o sen när vi var inne på dagiset (på gården) så ser jag att de är städaren som jobbar på ol andersskolan.. o skulle inte ens snacka med mig.. :S

Så nu erkänner jag att jag kan faktiskt bli rädd ibland och jag kan nu också säga att jag är fortfarande rädd för platshandskar.. O nu ska vi inte komma in på de mer om de ;) men den som vill veta mer om de kan ju skriva :)

Kollade på Coming soon med syrran typ förra helgen elr när de va:) Den va inte så bra som jag hoppades på, den verkade mer som en thriller än som en skräck/rysare.

O ikväll blir de kanske att man kollar på The wolfman elr va den heter :)

Kraams på er :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0