11 maj

Vill dela med mig lite om min kommentar till Fredrik på unikum..
Min kommentar:Jag gör mitt bästa men det känns som att de inte spelar någon roll. när vi frågar dig om hjälp så spelar du på din gitarr och är helt inne i den egna lilla värld och du ser på oss som att vi vore idioter. En gång när vi frågade om hjälp kom du fram till oss och frågade vad vi kunde och sen gick du utan att hjälpa oss.. så du borde vara mer hjälpsam och gå igenom andra instrument än bara gitarr för man tröttnar verkligen på att spela gitarr efter en lektions spelande och om vi inte kan en låt  och ingen vill sjunga vrf tvinga oss om vi inte kan texten eller rytmen? Sen så borde du ha kollat på 9:ans betyg innan du satte betygen själv eftersom de är några som verkligen brinner för musik och du sänker deras betyg och då sänker du samtidigt deras självförtroende.. det var allt jag ville säga..
Haan svar: Jag ser vad du kan!
Asså fan  va schysst att man får 5 ord tillbaka av så mycket text jag skrev!!!!
Aja om man tänker positivt så är man glad i alla fall :)
På Torsdag blir de GÖTEBORG!! <33  Älskart! hihi
Vi hörs :) pyss o  kraam på er! <33

Kommentarer
Postat av: Moa

Han är ju helt himla körd! :@ :@ det där var seriöst det dummaste ja har hört! han kan ju dra till skogs asså.



KUL IMORRN :D haha

<3 kram

2010-05-12 @ 19:45:12
URL: http://moaaee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0