Torsdag


Idag vakna man vid 6 - tiden för man skulle upp o åka
iväg med lillsyrran till dagis :)
Sen hade jag tänkt att gå till gymmet men ångrade mig
eftersom jag hade inte käkat frukost o hade ingen vattenflaska
med.. "/ fast ska till gymmet imorgon efter jobbet med Jenny :)


Pappa påminde mig om en sak o så här löd det :

Nyckel, röd bil, kyrkmur...

När jag var liten o vi hade vart på min kusins dop.. Pappa gav mig bilnyckeln för att jag skulle öppna bilen o sätta mig i bilen.. då tänkte jag vara snäll o sätta nyckeln i tenningslåste.. o jag vred om o bilen åkte rakt in i stenmuren x) o pappa sa vad fan gör du?!! hihi på kyrkogården xD


Sen så började vi ta upp andra tabbar jag har gjort under min uppväxt :)
Som t ex pappa hade ställt en lakritsshots på bordet i vardagsrummet o så går han därifrån o så hör han att nån slår ner flaska i bordet o när han kommer tillbaka så var den nästan slut o pappa frågade mig hur det hade gått till... Jag svarade att det inte var jag xD


Några småroliga saker som oxå har hänt under min uppväxt..
Efter bilolyckan så fick jag, syrran o mamma åka ambulansheikopter o den där jävla gubben som skulle försöka muntra upp mig blåste upp den plasthandske o han ritade en smilis på den .. jag blev tyst ett tag.. sen började jag asgrina .. x)

Häromdan så lyssnade jag på en låt "skaka rumpa" men när jag skulle säga det så blev det skaka banan eftersom han som sjunger heter sean banan o då blev de fel ord ur min mun x)

Nu ska jag nog gå o lägga mig i sängen :) ska upp tidigt för ska passa lillan ett tag medan pappa skjutsar Amelie.  Sen ska ja cykla iväg till jobbet :) jobbar imorgon o på lördag sen blir de Uppis med Eme o Chris elr ja om de vill följa med elr Eme lova att hon skulle följa med men jag vet inte hon kanske ändrar sig.. Jag täänker absolut inte åka själv.. elr.?..


Ne Gooooooooooodnaaattttt!!! :D  Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam på er! <3





Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till i Uppis Linnet ;)

Mycket trevligt med ett gympass idag! ;D

Ha det bäst! kram <3

2010-07-30 @ 18:53:40
URL: http://flickansoderman£hotmail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0