Måndag

Idag så har jag inte gjort så mkt har vart ut med Eme o Elsa på sjön :)

Eme o Elsa bada men inte jag :) de va skönt att de blev fint väder idag för
de har vart sååå tråkigt nu när man inte har haft  nå fint väder.. "/

Känner att jag inte har vart så schysst har inte kollat alla min vänners bloggar "/
sorry för det jag ska förbättra mig på det :)

Hoppas att "Tjejligan" ska ta o vara lite nu innan skolan börjar igen..
sista sommar som vi kanske hänger ihop "/
hoppas verkligen inte det..  Men vad sägs som att spela lite volleyboll?? :D

Vill till gymmet idag men syrran orkar inte så de blir nog imorgon efter vi har lämnat Elsa på dagis :)

aja nu ska ja lyssna på gammal musik o ta de lugnt :)

Ha de bra!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0