Lördag..

Har inte sovit så bra.. blev väckt halv 3 på natten för att de va nåt fel på nallen :( sen så åkte några in med han till vetrinären men han dog på vägen dit .... sen somnade man inte förns vid halv 6 o man hade ställt kockan på 8 för man skulle upp o jobba men försökte få tag på Elin då för jag mådde inge bra.. men jag tog mig till jobbet iaf sen blev de att man jobbade till kl 4 o då precis innan man ska stänga så kommer det några gamlingar som ska kolla runt o så frågar tanten om jag hade te.. o ja sa aa de har jag men jag har ställt undan det för jag ska stänga nu o då började gubben snacka om nån annan gubbe som hade haft affären före Agneta o så vidare.. till slut så kunde ja stänga o åka hem :) Plus att man har haft huvudvärk heeeela dan.. när man kommer hem så börjar man att hjälpa till med att göra saker o sen blev dee mat o sen skulle vi spela kub men de blev inte av.. men till slut så började vi spela kort o jag förlorade inte en enda gååång!!! haaha Im THE WINNER!!! haaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaha :P
Men nu ska jag hitta ett ställe att sova på så att man kan få lite sömn.. har typ sovit 4,5 h sammanlagt..
Så nu blir de en film att somna till :P skulle ha åkt till Uppis imorgon för att träffa en men de blev inte av för vi bestämde aldrig tid elr nåt.. plus att jag blev barnvakt och om ja inte ska va barnvakt så blir de antagligen jobb...

Ne GODNATT SVERIGE!!!!! :P elr ja.. på er som läser :P kraaam på er! :)

Kommentarer
Postat av: Pärra

Tröstkram*

2010-08-01 @ 16:47:49
Postat av: Moa

Neeeeee va tråkigt de där med nallen :( :( kramar i massor

OCH,

tråkigt att du inte träffade honom!! :O de måste du ju! haha.

kram kram sötis

2010-08-01 @ 19:00:36
URL: http://moaaee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0