Fredag

Idag gick man upp vid halv sex för skulle ut o passa Elsa medan pappa åkte iväg o lämna Amelie.
Sen blev de att man gick in igen typ vid kl 6 o då blev att man gick tillbala till sängen för att somna om :P

På jobbet hände det inte så mycket jag hade inga kunder på heeela förmiddagen men sen efter typ kl 13 så kom de då allt folk.. så hade astråkigt ibörjan av det hela sen kom Elin o jobbade med mig i 2 timmar o jag slutade samt efter att vi hade jobbat 2 timmar tsm :)

Nu ska jag kolla lite på Mission impossible 2 jag skiter i om jag stavade fel..
O just nu chattar ja oxå för jag är tjej så jag kan göra flera saker samtidigt! :P

Kraaam på er! :)

Kommentarer
Postat av: Pärra

Du klarar knappt av att göra en sak åt gången ;)

2010-07-30 @ 22:12:31
Postat av: Emme

haha xD du stavade inte fel :) utan rätt, duktigt gjort. och ja vi tjejer KAN ju faktiskt göra fler saker samtidigt. ;)

2010-07-31 @ 00:34:28
URL: http://emmlycious.blogg.se/
Postat av: Pärra

Emme du ska inte påstå att ni kan göra mer saker än en, DU om någon klarar bara av en ii taget ;P

2010-07-31 @ 18:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0