En dag i juli ;)

Idag har det inte hänt så mycket :)
vaknade av att syrran ringde mig :) Hon, pappa o Elsa var i gävle o handlade..

Det var först meningen att jag o syrran skulle ut till stugan men det blev ändrat :)

Men de är lika bra här som de skulle ha vart vid stugan förutom myrorna.. -.-

kanske blir lite fiske sen då :) men de beror väl på hur man mår oxå ..

Nu ska vi göra lite käk så ska man kan kolla på film senare :D

O hoppas nu då att jag inte bryter mitt löfte :P haaha


(Bilden är sen igår :) blev asnöjd med dem fast måste  vänja mig..)

Jag kan lägga upp fler bilder sen ;)

Förresten taack Pärra för din kommentar :D haha

Kram på er!! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0