Vad man än gör..

Vad man än gör så blir det att man får skäll elr så blir det bara fel...
Man ära lillsyrran att cykla.. Ja råkade lära henne det på vägen..
 men jag gjorde det för att de e lättare där än att cykla på grus elr gräs...
Och de gick så jävla bra för henne o hon cyklade asbra! är faktiskt stolt över henne.

Å så får man skäll elr de sänger att nu är det mitt fel om hon cyklar ut på vägen
utan uppsyn o sånt..  sen nu när man kommit hem från att vart hos optikern o 
hämtat saker åt pappa så skulle ja ut o cykla igen med Elsa fast på gården.. (på grus o gräs...)
o då ska man upp till syrran för att snacka promblem elr nåt bara för Amelie ville de... så går man upp till syrran för att snacka så har hon ashög musik på.. De göör ju hela saken bättre.. elr inte..

Det känns alltså som att man inte räcker till elr hur man ska säga.. Man försöker göra sitt bästa o vara trevlig o faan bara vara social... MEN NEEEE!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrhg... Vad man än faaaan gör så duger det inte... Inte ens för nån...


Så idag blir de att man ska fixa ner lite låtar på spotify att lyssna på..  Så man får nåt trevligt att göra..
Lämna gärna kommentarer på vad man kan hitta på att göra elr nåt som gör att man inte behöver känna sig så här..


DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMP på ALLLLLLLLLLT!!!!!!!
Dålig dag?? eeeh Jaaaaa!

Ska nog fan ta en jävla låååång promenad så de kan låta mig vara ifred nån jävla gång här hemma.. fyfaaan.. jag hatar mig själv att jag inte sökte nån linje i Uppsala så att man kunde ha bott på ett elevhem där elr nåt..

Egentligen är det ingen som vet hur jag egentligen mår.. För om jag säger att det är bra så e de ju klart att ni tror på de men ni vet ju inte hur det är egentligen..

Aja ska inte vara så jävla negativ nu..
Vi hörs..

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tror att det kan vara att så mycket hänt i er familj dom här dagarna som kan göra att det känns som om ingen lyssnar eller uppskattar dig, tänk inte mer på det <3

2010-08-02 @ 19:01:19
URL: http://carolinepralin.blogg.se/
Postat av: Anonyym

Tror du klarar av det här som allt annat, du är helt enkelt bäst Linnea :) Me like

2010-08-02 @ 20:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0