Taaaaaack!!!!

Taaaaaaaaaaack till Moa för din kommentar :D<3

 
Taack ja o jag jobbade efter allt de som hände oxå... :( nåt jag verkligen inte ville men de kändes bättre att inte vara hemma o att man hade nåt att göra :) Jaaaaaa! jag mååste verkligen det ;P  men men de kommer fer chanser hoppas jag! :) <3


O ETT STORT GRATTIS TILL MOOOOOOOOOOOOA!!!!! Som har fyllt 16 ÅR!!!!!!!!!! :D Graaattiiiiissss Mooooooooooissssss!!!!! :D

Förresten vi baaara måste träffas!! Vi har inte setts på HELA sommarlovet!!

O förresten alla som läser detta som är från "Tjejligan"(ni vet vilka som är med där ;)..) joo Vi ALLA måste träffas!!! Hoppas alla kan på fredag elr lördag!! :D Kraaam på er!!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nawwww va gullig du e! TACK så mycket :D:D du va ju som sagt min första gratulant ;) haha

hoppas ja kan på fredag, ska åka till alperna på söndag !!! haha

kram kram finis! <3

2010-08-03 @ 18:05:54
Postat av: Moa

haha. de va från mig såklart, glömde skriva mitt namn x)

2010-08-03 @ 18:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0