Lördag :P

Jobbade idag kl 10 till 16.30 :P o kan ju säga att jag har ont på vissa ställen..
Aja de v lite stressgt på jobbet o hade huvudvärk typ halva dan.. men nu är de lite bättre :)

Hehe eme berättae ite om att hon dissade en kille när han var här o hälsade på x) o de va så tt hon hade gått till alex säng o sovit där xP haha o sen berättade jag att jag hade lånat hennes säng andra kvällen för vard.rummet var upptaget så då gick ja dit o sov så eme fick sova i vårt rum där killen va :P men iaf så sa ja till alex att hennes säng hade blivit välnvänd xD haha men ja mena inte på det sättet som hon uppfattade det som xP


Nu är det så här... jag funderar på om ja ska ta fram lite godis o sånt o kolla på How I met your mother elr nåt annat :P



Aja höööörs!! :) Kram på er :P


Kommentarer
Postat av: Anonyym

Dådågirl :D

2010-08-07 @ 21:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0