Drar..

Drar iväg till Falun me syrran till Kusiiin Cattis!!! :D

Kommer inte vara så social på bloggen elr på msn nu när man dra till kusin o hälsa på :P
Vet inte riktigt va jag ska skriva just nu..

tog ett par bra bilder igår när jag drog iväg till källarberget på kvällen :)
har lite öma fötter just nu.. Fast får skylla img själv för gick barfota ungefär en mil elr hur långt de nu är.. eftersom jag hade skavsår på fötterna men de blev inte bättre för det. :) aja här kommer e lite pics ;P




Snart väcker man syrran för at man spelar musik :P hon ska ändå upp snart för ska packa o sånt sen ska vi åka snart oxå :)

Ska lägga över lite HIMYM från emes dator till min ;) hehe så de blir lite serietittande på bussen :)
Elr så blir det senare :) aja nu ska ja lyssna på musik o packa o göra migi ordning :D
Kram på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0