-

Varför ska allt vara så jävla svårt??!!
Allt ska ske på en gång.. allt handlar om pengar..
man får inte ens ha en lugn stund..
Det enda man längtar till när man är hemma
är när tills man kommer hemifrån!..
Just nu hatar jag att vara hemma..
Vad är det för mening att vara hemma om de inte känns bra??


De är absolut inget som kan gör det bättre.. elr ja om ja flyttar
hemifrån så sulle de va askönt! men de e kanske nåt som jag
bara känner just nu eftersom det känns som värst nu..
men jag har lovat mig en sak.. nästa gång så kommer de hända nåt..


Aja nog snackat om de.. Nu är de bara en sak som kan göra mig glad :)  
O de e How I met your mother!! :D

Ni som läser min blogg.. vd tycker ni om HIMYM??:D de skulle va kul o få höra era åsikter om de :)
Så att jag får nåt att göra :)

Hörs! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag ÄLSKAR HIMYM! :D

2010-08-10 @ 23:08:18
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0