25/01/12

Förkylning är såååå jävla älskvärt just nu....
Hade vattenpolo i dag och d var kul med de va extremt jobbigt! känns nästan som att man kommer ha träningsvärk men de kommer nog knappast kännas av nu när man är förkyld..

Skulle åka till ponken imorgon men de blev inställt eftersom jag är hängig o jävlig men hoppas på att de blir nåt av i helgen :)

längtar som tuuuuuuusan till sommaren eftersom de finns så mycket jag vill göra, jag har bestämt mig för att de ska bli en grillfest, cykelsemester, jobb i massor, eventuellt kanske åka till Lonndon eller något varmt ställe(fast de är mot hösten), vara ute vid stugan och i år ska jag bada som en jävla fisk!!!  Vill ha soooooooooooommaaaaaaaaaaaaar!




Upplands väsby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0