17/01/12

Heeeellu!


(de här dagen var jag såååå jävla glad!!! klarade den svåraste klätterväggen!)

Har ju inte skrivit här på ett jääädrans bra tag..

Har börjat sista terminen i 2:an och det känns rätt bra men vet inte om jag vill fortsätta med matte c, vill kanske byta det till något annat om det finns något som är intressant! Men iaf jag läser ju franska steg 4 nu.. de värsta är att nu när man har fått en ny lärare (som de sägs..) så får man reda på att vi har ingen franskalärare o hon som var verkar inte få vara våran lärare längre.. suuuurt! Hoppas vi får nån lärare snart så att vi kan bestämma när vi ska åka till Frankrike!!!

Jag vet inte längre  vad jag ska tro på eller vad jag  vill..
Ska jag bli ekonom? jag går ju liksom samekonomi o de vore ju bra om jag läste vidare inom ekonomi men vet inte om det är just det jag vill.. för nu när man håller på med företagsekonomi o de så är det kul även om Matti inte alltid är så bra på att förklara så är de ändå kul med t-koton och företagsekonomi överhuvudtget men är det jag??

Ska jag bli personlig tränare?  jag gillar att träna, lära andra folk att träna rätt men är det något som jag skulle vilja satsa på? för om jag skulle bli det vart ska jag söka??  är det ågot som jag klarar av? jag är inte en tjej som tränar på elitnivå men jag vill ändå lära ut och sånt samtidigt som jag rör på mig själv.. Men jag skulle inte kunna tänka mig att bli idrottslärare på grund av att jag skulle aldrig klara av barn som inte fattar eller som bara är allmänt dryga o som ska jävlas osv..

Jobba på en Ica butik kan vem som helst.. det är inget som jag skulle vilja göra resten av mitt liv.. 

Jag skulle kunna tänka mig att åka iväg utomlands för att söka ett jobb/ en utbildning som leder vidare till något som är positivt och som är något jag skulle kunna tänka mig att arbeta i minst 5 år..




Jag har en kille som är världens underbaraste kille och som jag verkligen älskar över allt annat! Det är rätt sjukt att jag kan inte sluta tänka på honom, han finns alltid i mitt huvud även fast jag kan koncentrera mig på annat så finns han där heeela tiden och varenda gång han dyker upp i mitt huvud så blir jag glad och tänker på att jag är världens lyckliaste tjej som har han som min pojkvän! Jag älskar min Robban <3 <3


Nu har jag skrivit rätt mycket hoppas att de var roande att läsa ;)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0