27 februari 2012


Skola igen..


Trött, ont i magen, benen och mår inte riktigt bra just nu..

Var rätt chill idag, psykologi, företagsekonomi, svenska och sen Franska som man inte har haft på ungefär hela den här terminen men inget mig emot!

Under sportlovsveckan så gjorde jag inte så mycket som jag hade tänkt mig. Robban sov hos mig hela helgen innan lovet börja och har typ träffat han hela veckan och det känns helt underbart! har haft svårt med och sova (har drömt mardrömmar) när jag inte har haft Robban brevid mig eller att eme har vart hemma.. så det har varit tomt för mig på rummet.
Men har ju hunnit med ett tandläkarbesök träffat båda Fridorna och Sara men sen på fredagen så fick jag träffa Michan som jag inte har träffat på ett bra tag!Det var på en tjejkväll hos Jenny som jag träffade Michan, Kristina, Frida och Moa. Det var en bra kväll och hoppas på att det blir flera sånna kvällar framöver!


Nästa måndag blir det en jobbintervju! Börjar redan bli nervös men en sak har jag redan planerat och det är hur jag ska vara klädd :P

Nu blir det att jag ska skriva lite uppsatser och skicka in, så att jag inte har så mycket att tänka över i veckan! ska skriva ett bokföringsprov imorgon och lämna in en svenska B NP-uppsats, prov i Geografi.. och jag som hatar geografi..
Det är lite sjukt att jag redan börjar sakna Robban, vi har typ setts hela förra veckan, sen vi fira 6 månader fram till den här helgen som var. Men saknar den rackarn i alla fall! Det är obeskrivligt hur mycket jag älskar honom! ♥♥♥

Ne, plugg var det ja!

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0