Beslutångest...

Jag ska välja en ny mobil nu på torsdag men jag veet inte riktigt vad jag ska välja för nån just nu väljer jag mellan

HTC Sensation XE Beats Audio           HTC Desire S                         HTC Incredible S                 Nokia N6
                       NOKIA E6 SVART



Men sen har jag kollat på några Sony Ericsson också men jag kan inte bestämma mig!! Men sen börja jag tänka på en Iphone 4S men jag vet inte... De är många som säger att Iphone inte är så bra som vissa säger..


Men aja.. I söndags så fyllde jag  17, Jag fick en del presenter, En riktigt snygg lampa, ett par skor, porslin från höganäs, en bok, o en mobil som jag ska väja (de enda problemet liksom...), presentkort på kicks, ett gosedjur (en hamster från filmen Bolt) supersööt så kallad min Mr R 2 när Robban inte är här ;), choklad, sen ska ja få biobiljetter och en ros av världens sötaste Robban som jag fick lampan av också :D <3

Nu är det jag som ska komma på ad jag ska köpa till han men lite svårt men har lite tänketid tills de ska va klart men ska försöka köpa nåt i smyg när han jobbar nästa vecka ;)

Nu har jag i alla fall uppdaterat bloggen lite! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sony Ericsson!! ;D

Vi får börja uppdatera mer på våra bloggar båda två tror jag!



Kram på dig! <3

2011-10-25 @ 20:07:34
URL: http://flickans94.blogspot.com/
Postat av: catherine

tror iPhone 4S är sjukt awesome. sån ska jag ha iaf! :) har märkt att HTC ínte heller är så perfekt som jag trott jämt så.. vågar mig på att byta till ärkefienden ;)

2011-10-26 @ 23:01:22
Postat av: CarolinePralin

Håller med i det syrran skrev, det blir nog troligtvis en iPhone 4S för mig nästa mobilsväng också :P Det enda jag fortfarande grubblar över där är att använda iTunes, och att jag kommer säkert spräcka skärmjäveln, htc's skärmar är absolut inte lika känsliga att tappas som en iPhone, jag tappar min Hero hela tiden :P Nästan dagligen, och den fungerar fortfarande rätt bra, man måste bara komma ihåg att rensa telefonen då och då så den inte blir lika seg och konstig som syrrans har blivit, min också ibland.

2011-10-27 @ 14:03:59
URL: http://carolinepralin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0