10/11 -11

Ska jag blogga eller ska jag inte blogga?? eeh va fan jag bloggar!!

Idag har dagen gått rätt åt helvete fick tillbaka matteprovet o det gick åt skogen.. sen blev de lite bättre men jag trodde att bok recensionen skulle ta hela natten och att jag inte skulle hinna plugga till svenska provet som jag har imorgon..
men heelt plötslit så blev jag klar med recensionen och då insåg jag att klockan inte alls var myket så nu blir de att plugga på till provet o sen SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVA! Sen blir de att åka till Robban imorgon! <3 något som jag har längtat efter hela veckan har velat träffat han men har varit tvungen och plugga som ett jävla as! men lite plugg till sen har jag förtjänat en helg med han och att sova!! :)

Kommentarer
Postat av: CarolinePralin

Tråkigt att du inte bloggar så ofta längre min fina kusin.

Men tänkte iaf säga att jag tar bort dig från bloglovin, men lägger till dig på Blogkeen istället eftersom deras telefonapp är mycket bättre, och det är så smidigt att kunna följa alla bloggar direkt i telefonen :) Du får gärna lägga till mig på blogkeen också :D Länk finns på min blogg :)



Puss&kram

2012-01-11 @ 21:46:24
URL: http://carolinepralin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0