OFC, I have a Teddy bear!!

Tja,

Nu ska vi ha lite serious talk då...
Hur känns det o få en sån situation när du blir lite nervös, som att du får en stor jävla sten i magen???


haaha näe jag ska inte va så tråkig o skriva så.. Jag har tänkt att jag ska berätta lite saker som jag inte har berättat här förut.

Jag snackar med en som inte har de lätt och jag försöker hjälpa den här personen o nu efter ett tag när man snackar med den här personen så börjar de kännas som att man är en psykolog, så här kan mina frågor se ut:

Hur känner du angående de?

varför tyker du så för?

Varför gör du då?

hur får det dig att känna när en person säger så till dig?

Hur tycker du den ska göra för att du ska må bättre?

O hur får de dig att känna?

typ så fast lite mer annorlunda.. men men de är rätt kul o titta på våra samtal som vi haft för de ser ut som att jag verkligen går inför o vara som en psykolog, o det är inte så att jag kommer jobba som psykolog senare i livet utan ja vet vart jagg ska och vad jag ska bli!




Jaa, jag försöker se lite seriös ut o försöker ha ett pokerface men ni ska bara veta hur de slutade.. ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0