Fast five!

Noooo, you are the Blitz!


Ska kolla på Fast five idag me syrran :D

Imorse så cyklade man till Skärpan (1 mil) för att kunna komma hem inatt.
blir två lektioner och sen tar man 3 tåget, så de betyder att man måste sitta o vänta i Tierp en timme o inte göra ett skit..

Idag var nog första dagen morgonen gick rätt tröögt.. gick upp vid 5- tiden, åt frulle sen blev de att dra iväg där runt 7- tiden. va framme vid halv 8 så det var rätt drygt eftersom då blev jag tvungen o vänta i Skärpan i en timme o jag räknade ut igår att det skulle ta runt 45 min o cykla om jag inte var stressad eller nåt.

Det kändes som att tiden stanna bara för att jag körde i värsta snigelfarten :O!! sen börja man snacka med syrran som precis hade lämnat elsa på dagis o som skulle hem, henne mötte man med bussen i skärpan :) de kändes ju kul... eller inte. men fick tid att leta plats åt cykeln så de va ju rätt bra ändå :)

Aja nu ska man vänta på att svenska ska börja så att den här dagen kan gåååå nån vart!


AW, MAN!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0