24 maj 2011

Tjena mina otroligt många läsare! xD

Har haft nationella i matte som gick pissigt jävla dåligt om jag får säga det själv!.. sen hade vi muntligt på svenskan o jag sa mitt otroligt fina tal som är till min syster inför klassen o jag tror att klassen gillade den. jag kommer troligen lägga upp den här på bloggen sen men de blir när jag har ork o lust :).. sen vart de engelska o de gick ju rätt bra fick tbx nationella o där gick de bättre än vad jag trodde..

nu återkommer jag med en fråga som ja tror a ställde förra året här på bloggen..
Vad betyder ett <3 för vissa?
Vänskapligt? eller är de mer?

Ett svar va så här - Om det är från en kille så är det att han vill ha dig..
Men om man precis har börjat prata o inte knappt känner varandra då måste de väl vara vänskapligt.. eller?
För jag vet verkligen inte vart jag ska ta vägen när folk som man inte känner skickar <3 ska man skicka tbx? men då kanske de tror att man gillar den tbx lika mycket som den gör till en själv... :S


Aja nu ska jag fortsätta med min uppsats om judarnas historia!
Får grubbla på de där en annan dag..

Bye bye! :)


Kommentarer
Postat av: catherine

alltså, vissa som skickar <3 gör det alldeles för frikostigt. och är de personer som skickar till folk de knappt känner så har de väl kanske lite problem med vart de sociala gränserna går... det har iaf jag märkt!

2011-05-25 @ 00:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0