Min vecka!

Ny bild på mig :) eller nja ja tog den i lördags men skit samma!

ersom ...
Måndag - Jobb gick rätt bra (fick vara inne en hel del när de va fint väder...) kommer hem  o är som en jävla zombie... e resulterade i att jag gla mg i sängen för att skriva lite men däckar så jävla fort o sen vaknar jag till loggar in på msn o ligger kvar i sängen o då blev de att jag somna igen.. och min msn krånglade o då bestämde jag mig för att sova.

Tisdag - Eme väcker mig vart i fem för att säga att jag ska lämna Elsa o jag är fortfarande astrött.. hon börjar prata men lägger sig o blir tyst efter ett tag o sen när klockhelvetet ringer då blir man så seeg att man inte vill gå upp men kommer ju upp iaf, går ner för att göra sig klar för o gå till bussen o då skriver Elsa att hon hatar mig och jag blir irriterad för de va inte min idé att åka med henne till dagis .. Sen på jobbet så lekte jag med Iris o Elvira, vi lekte med lego o jag gjorde en fiiin polisbil o en annan grej som jag inte vet om jag kan kalla de för bil.. hann knäppa kort på e innan Elvira kom fraam o pajade min superfina bil! aja, sen skulle Iris till Kajsa-stina o leka o Sanna skulle ta med Elvira på en promenad o jag skulle va kvar i huset o städa o fixa lite grann.. hon sa att hon skulle vara borta i kanske 3 timmar o jag var klar med alla uppgifter jag fick efter typ 1,5 timme efter att hon hade gått. fick ha astråkigt i 2,5 timme för hon blev  senare än vad hon sagt.. sen fick jag lite nya uppgifter så gjorde dom o sen va de bara att dra vidare till bussen.

Onsdag - om allt blir som jag har planertat så ska jag till gymmet, bada med kicki, åka hem o plugga lite grann på skeppis  (som måste bli klart nån jävla gång!).. sen bara slappa

Torsdag - kanske åka med syrran in till uppsala för hon ska till sjukan o sen ska ja kolla på skor o en klänning men framförallt skor!

Fredag - jobbar så ska vara med Elvirqa o städa.. men antingen på fredag eller så blir det nästa vecka så ska jag släpa med mig syrran in till stan o så ska vi gå på bio! de va fan aslängesen man var helt själv me syrran o gjorde nåt sånt.. OKEJ de va inte så längesen men jag tycker att deet var ett jävla bra tag sen men aja..

Här e min suuuuuperduuuuper snygga polisbil!! o min andra heeta bil!


Det bästa me att sitta barnvakt är att man får återuppleva sin barndomm o leka med leeego! o massa andra saker men de e mest lego som är kul för jag älskar o byggaa små saker :P

Så här såg jag ut i lörddags när jag o brudarna drog till lövsta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0