uppe tidigt..

Har gått upp 5 de här två senast dagarna och igår så när jag kom hem runt kl 15 då bar jag ut lite grejer som inte ska vara i rummet och sen så däcka jag på rummet halva kroppen på sängen och andra halvan på golvet måste ha sett ganska roligt ut.. :)

Sen så lovade jag en att jag skulle va vaken till kl 22.30 när den kom tillbaka.. o de visade sig att jag somnade efter typ en halvtimme timme, fast de kanske va lika bra att jag somna innan de slog om till luratiden ;)

Aja idag för man hoppas på att man inte blir allt för mycket lurad :P senare efter skolan så drar jag först till Skärpan sen blir de att åka och hämta käk sen en resa mot Falun för att sedan hämta en massa saker hos syrran:)

O beräknas komma hem kl 2-3 inatt så kommer inte vara så anträffbar ikväll men om ni vill nå mig så får man ju messa:) Nu är de snart bara en halvtimme kvar tills jag ska skriva provet och det vore ju en jävligt bra idé om jag skulle ta o titta lite på uppgifterna men orkar jag det?? ehm neej.. ooooh vill inte!!


Kommentarer
Postat av: catherine

SV; Ja, det är väl nackdelen med blogspot, det är ganska invecklat att kommentera :P iaf innan man lärt sig ;)



Jo det finns en strolek mindre, men chefen säger att det är typ barnstorlek på dem byxorna. men jobbade i dom idag och vande mig vid det på en gång så det är nog lugnt nu :D

2011-04-01 @ 09:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0