6 april 2011

Yeey ska va lärare imorrn inför klassen o nästa vecka har jag semniarie o har en del läxor oxå så de gör att jag kommer inte ha nåt liv en vecka framöver o veckan efter påsklovet så har vi prov 2 styckna -.- så kommer gräva ner mig i de där förbannade böckerna!..

Inga som e sociala på sms o ingen Frida som väntar med mig heller för hon är på hälsokontroll... som jag har om en vecka som jag verkligen tycker är bra för då har jag bara franska en dag nästa vecka!! :D eftersom på måndag åker hela klassen till nåt gammalt kloster i uppsala o de är typ en timmes guidadtur o sen två timmars lunch och man e hemma runt 4-5 kanske.

Så de e rätt chill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0