Veem?

Vem vad de som kommentera: Vem är flickan? Vad kan jag göra? Suck om man stod närmare. Jag vet hur det är, levt det livit, suttit där, dödat mig själv. ?

Iaf har får du ett svar, Vet inte vem flickan är de va bara nåt som flög ur skallen på mig, jag vet inte vad du kan göra för jag vet inte vem du är. O om du vet hur de vart och hur du har levt det så kan du hjälpa andra som har de problemet nu. Du har inte dödat dig själv du har bara dödat sorgen/ilskan som du haft i dig o gått vidare.


Kommentarer
Postat av: Flitig läsare

Jag kan inte hjälpa, jag träffar dom inte. Synd du inte visste.

2010-09-11 @ 13:35:24
Postat av: Pärra

Du skulle ju inte svara på kommenterare ;O ... Gullunge saknar dig.

2010-09-11 @ 13:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0