hur ska man göra?

Hur ska man görs nu?

Gjort alledels för många misstag nu...
Funderar fan på att byta nummer och bara låta mina närmaste få ha cet nummret..
Va är det för mening att andra utanståenden har det?? De slutar ju ändå o snacka med en efter ett tag..

Om man gör ett misstag så får man alltid kämpa sig upp igen till toppen för att folk ska lägga märket till en..


Ne nu ska ja va lite positiv oxå :) Eme o jag har idag vart till hoppbacken vid Lugnet och nu har vi kommit tillbaka o nu har vi börjat göra mat :) sen blir de att kolla på 2 avsnitt av How I met your mother sen måste ja kolla med Carro elr Cattis om nån av dem har 5 säsongen :D Då blir ja glad om ja kan få de :D<3


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har alla avsnitt, även dom nyaste som kommit ut dom här veckorna ;D



Och btw, killar är svin, det ör inte lönt att lägga ner energi på dom.

Visst jag får killar hela tiden, men blir också sårad hela tiden. <3 Vänner är mycket bättre!

2010-10-03 @ 15:19:47
URL: http://carolinepralin.blogg.se/
Postat av: Emme

Jag håller med carro, om det där med killar. Du ser ju att det inte går något vidare för oss heller :) och jag finns här ifall du vill prata <3 det vet du

2010-10-06 @ 19:03:53
URL: http://emmlycious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0