För bra för att vara sant..

De enda som läser min blogg är mina närmaste vänner, kusiner o syskon. Och jag älskar er för at ni är helt underbara för den ni är :D<3


När allt går asbra o man hittar en man börjar gilla osv o sen hittar man ett litet hinder.. bara för att man ställer en fråga som gör en själv ledsen över att fråga.. sen får man ett svar man vill men ändå vet man att de inte riktigt är sant.. sen verkar de som att den andra personen är sur på en bara för att man fråga just den där frågan.. Har man inte rätt o fråga just det eftersom man har hittat ett hinder om just de..??..

Allt var upp till mina krav o det va en jättehärligt alltihopa men nu verkar de som att allt har försvunnit.. Känns inte alls nå bra :/

De va lite om mitt nuvarande meningslösa liv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0