Ta inte illa upp x)

Heehe vilken skojig dag:) börjar me att man kollar
på förhäxad o äter frukost sen börjar man med
franskan två sidor som ja ska översätta..
Ska kunna de utantill oxå.. FyyyFAN!
jaja o sen så gick jag ut för att jag var ganska arg på en sak..
tänker inte gå in på detaljer..
När jag var ute så tog jag ut all min aggressivitet på en fotboll..
o de vart en stoor buckla in i snön :) jaja sen vart de en promenad me syrrorna.
Jag översatte ganska mkt o kan nu säga lite av orden men de låter inte bra..
Tänk hur mkt skit en fotboll får ta.. hur många slag den tål.. fyfan.. de
va en sak ja börja tänka på men vet inte riktigt varför..
Imorgon blir de innebandy <33 :) lööv it :)
aja ses senare :) om ni vill nåt så finns ja på mobilen :) kram på er :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0