hihi

(lite bilder från lunchrasten :) haha lite suddiga men men) :)
Haha hade ju en väldigt bra dag ida:)
missade innebandyn :( för man skulle
till tandläkaren.. När man va hos tandläkaren
så fick man reda på att de inte alls var jag som
skulle vara där utan halvsyrran.. men nu ska man inte dit på ett år (Y)
sen hade jag franska muntligt var ganska så nervös
för jag kunde det inte men de vart inte så stort :)
Tog de det där lite omvänt men men :) så har min dag varit iaf :)
(de kmr fler bilder sen) :) kram på er :) <3

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!

Neeeeeeeeeeej fy vad dum du är! LOL. :D :D men ganska gullig är jag, eller inte. XD XD

NU DU SKA DU FÅ. :P

kram kram <3

2010-03-26 @ 18:36:41
URL: http://moaaee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0