heehe Little evil?? näääe då :D

Hahaa snart kommer det fler bilder från gårdagens lunch :D
Hehe tack Moa för kommentaren hihi har ju fler bilder haha :P
oo Moa du e sööt :D Jenny mää :D <3
(lite suddig) jaja :D
:D haha sötisar :)
Jenny, Moa och Kicki :D
En del av Moa, Kicki och en liten del av Olivia :D
Sneeed bild på Jenny :D
Aleeex som gör till sig xD haaaha
Mois o Kicki :D
Haaaaaahaha Moa gillar din min där :P hihi
hehe :D
Serious?? x)
hehe
Jenny :D
heehe våga inte ta ett pinsamt foto men de kommer senare :D ( den här ser däremot lite konstig ut :) haha)..
Idag kommer den här plutten hem från Egypten!!!!
:D har saknat dig :)
Michan :D
Franska lektionerna har vart döööööööötråkiga utan dig.. :D
Hoppas du haft de bra  Egypten :D
Kraaaam på er alla :) <33

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHA xD Härliga bilder! x) Nu kan jag det där med att se serious ut, tro mig! haha! :P



Ha det bra!

2010-03-28 @ 18:11:24
URL: http://flickansoderman.blogg.se/
Postat av: Moa

BAHAHAHA!!!!!!! Vilka sjuka miner jag gör!!! XD XD

Jag diggar också den där jag typ skrattar år Jenny. !!

kram kram <3<3

2010-03-28 @ 19:03:03
URL: http://moaaee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0