15 mars

Morgondagen ser ju inte så ljus ut för mig..
Först nationella i engelskan i 3 timmar sen franska prov.. -.- Suck!
Och kan inte franskan så jävla bra heller..
Får väl se hur de hela går då..
Engligt fb så kmr jag bli mördad av nån gubbe som hugger mig med en kniv i hjärtat.. (schysst) elr inte.
Träffade Jenny o Emelie idag efter jag hade vart  Tierp me syskonen.
Iaf hade de jätteroligt me Emelie o Jenny :)spelade wii fit jag sög på de x)
sen vart de våfflor o en promenad en vart de för mig att dra mig hemåt :)
nu är läxor o dator som gäller för mig :)
Hörs väl senare :) kram <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för en trevlig dag linnet! ;)

2010-03-15 @ 18:26:27
URL: http://flickansoderman.blogg.se/
Postat av: Moa

Tack för kommentaren! Jag har inte börjat med Dagboken än faktiskt, men ska absolut börja så snart som möjligt!! :D Lär behöva lite näsdukar till den tror jag, haha ;)

Tack :D <3

kram

2010-03-16 @ 15:37:35
URL: http://moaaee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0