Drömmar...

Drömmar som man vill ska försvinna försvinner aldrig..
Jag drömde att jag kom hem till dig och vi hade det bra men sen kommer en av dina kompisar och förstör allt genom ett ord, du svarar självklart får du det, jag packade ihop mina saker gjorde mig i ordning och gick mot bussen på väg hem. Du kom efter mig och bad mig att stanna men jag lyssnade inte, du tog mig i armen så att jag skulle stanna så att vi kunde prata men jag ville, du sa ord som verkligen gick rakt in i hjärtat men jag trodde inte på dig och sa till dig att jag är bara ett strul för dig och sen stack jag med bussen. Jag såg dig falla ner på knäna och jag grät för att jag sa sådär till dig.. Du försökte nå mig men jag tog inte emot nåt från dig.. jag hade kontakt med din syster och hon sa att du inte mådde så bra du hade inte ätit sen jag hade stuckit, då bestämde vi att jag skulle ge han en andra chans. Jag knackade på din dörr och du öppnar men vänder så fort du ser mig och går upp till ditt rum med en fart, jag står kvar vid dörren och din mamma sa ge han några minuter på sig att fixa sig. Jag väntade i en halv timme ute på trappen men du kom aldrig.  Jag sa hejdå till de som var nere i hallen, på vägen till bussen hör jag dig springa mot mig och ber mig att stanna, den här gången stannade jag och jag vill säga hejdå jag ska inte komma hit nå mer, men de kunde jag inte. Du kramar mig och säger att du älskar mig men jag visste inte vad jag skulle säga tillbaka för jag älskade dig också men jag ville bara vara med dig.
Jag vill att den här drömmen ska försvinna eftersom jag mår dåligt av den eftersom, jag känner ju inte dig för fan.. Och varför åkte jag tillbaka till dig? Jo, för att jag älskade dig men hur kan jag göra det om jaginte känne dig det är så jävla sjukt sorry..
Vi hörs! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0