Bara skit som jag vill få ut ur mitt huvud..

Det som är läskigt är att det som hände i början av detta är hände precis som i böjan av förra året, Som värsta dejavu eller hur fan det stavas. Jag träffar en ny person börjar prata och fattar precis att det här året kommer bli precis som förra året ett rent jvla helvete för mig. Va fan började jag prata med dig, när jag vet att såna personer som dig gör mitt liv till ett helvete. Du får mig att gilla dig men sen så börjar du sluta prata med mig för att vi inte har nåt att prata om sen verkar du sur över något men du säger att det inte har med mig att göra men det verkar osm det eftersom du tar ut det på mig..
En person blir bara sämre och sämre, ibland snäll men i nästa sekund ett vrak som inte vet vart den ska ta vägen och får utbrott eller gör nåt som den får ångra senare.
Vad fan ska man begära? Vad begär du av mig? Varför så många frågor? Varför händer allt det här? Jo, för att man vill ha svar på allt, allt man inte vet ska inte göra en illa men det är just det som gör en illa, om man vet en sak men inte får ett svar på det, det gör ett stort hål i en och gör så att man inte mår bra utav det..
Det är en person jag lever för och den personen är död och har vart det i 10 år nu den 14 april. Det är bara för den här personen jag lever för, jag skulle inte leva nu om det inte var för den här personen och jag saknar den så jävla mycket. Ibland kan man tänka varför lever jag ens? Mitt liv är ju ett rent jävla helvete men jag kämpar vidare för livet ska ju inte vara lätt eftersom hur fan kommer det bli sen men samtidigt om mitt liv är jobbigt nu hur kommer det bli senare, det kanske blir ännu jobbigare sen så varför ska jag leva? men men jag ska leva vidare för just den här personen för att jag älskar den ♥♥
Vi hörs! :) <3
ps. sory om de e lite stav fel lite här o där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0