9 Januari 2010

Skriver bara vad ja tänker på just nu..
Vill bara vara hos dig men ändå inte, vill bort härifrån men ändå inte, vill ha bort kylan men ändå inte.
Jag kan inte fatta att ja börja prata med dig från första början varför varför varför..
Jag längtar till sommaren men ändå inte för,efter sommaren så kommer ja inte träffa alla vänner lika ofta.. Vet inte riktigt vad jag ska söka till heller för de som ja verkligen vill kan jag inte söka till. Min plan gick ju i krasch också eftersom de e många som säger att KOMVUX kommer lägga ner snart o då går inte min plan.. tänkte att om jag söker till sam o går där sen går komvux då skulle ja kunna bli det jag vill men nedå då går allt emot mig.. Aja får väl hoppas att de löser sig iaf :D
Ha de bra allihopa i kylan :D hejs <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0